|
Elinor Aharon
|
מושג ה'הטרונים' ביצירתו של פרננדו פסואה בזיקתו אל פילוסופיית האחר של עמנואל לוינס ובהשוואה לדון קיחוטה של סרוונטס
|
|
|
Avi Akshoti
|
In a Different Voice: From Author to Speaker in Cross-Gendered poetry
|
Dr. Michal Ben-Horin
|
|
Nimrod Golan
|
The Empathic Work of Art: Giacometti's late works in view of Kohut’s Self-Psychology
|
Dominique Levi-Eisenberg
|
|
Pazit Hadar
|
הקול הסיפורי המתאבל ביצירת יהודית הנדל: קריאה פסיכואנליטית בראי תיאוריות יחסי אובייקט
|
Dr. Michal Ben-Horin
|
|
Moran Harpaz Pearl
|
לקרוא אנדרטאות-לבנות זיכרונות: ייצוגים אמנותיים לזיכרון השואה באוסטריה גרמניה וישראל
|
Dr. Michal Ben-Horin
|
|
Hagit Horowitz
|
Feminine perspective: "construction" V.S "Essence" A study of "our weddings" by Dorit Rabinyan and "Double family Name" by Dina Rubina
|
Prof. Rina Lapiduss
|
|
Anat Navot
|
Trauma, Play and Self representation in the works of George Perec, Lea Eini and Amir Gutfreund
|
Dr. Michal Ben-Horin
|
|
Mali Nir Bronfeld
|
המרחב הנרטיבי בהתמודדות עם טראומה של אירועי טרור בישראל - קריאה בשלו, גרוסמן ויהושע
|
Dr. Michal Ben-Horin
|
|
Shirly Rotman
|
לכתוב מתוך תמונה: יחסי ייצוג מילולי וחזותי בעקבות השואה אצל קניוק, אלמוג, פרנקל ואולמרט
|
Dr. Michal Ben-Horin
|
|
Margalit Serra
|
The Human Mission. The poem Nabí as a dialogue between Josep Carner and the European poetry"
|
|
|
Nisim Tsukran
|
Deity diverts the human heart, Deity influence on decisions and actions of man, according to the book of Samuel and the Iliad.
|
|